Od 20 marca w całej Polsce obowiązują ograniczenia związane ze wzrostem zarażeń COVID-19. W związku z tym informujemy, że w placówkach Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zasady obsługi interesantów zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów. Jest to podyktowane troską o zdrowie naszych beneficjentów i pracowników.
W przypadkach, które nie wymagają osobistej wizyty w placówce ARiMR, zachęcamy do kontaktu z Agencją drogą telefoniczną lub pisemną (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej) - numery telefonów i adresy e-mail są dostępne na stronie: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/kontakt.html, a także są wywieszone w widocznym miejscu przy wejściu do placówek ARiMR. We wszystkich jednostkach organizacyjnych Agencji udostępnione są wrzutnie, w których możliwe jest pozostawienie dokumentów. Można je również przesłać za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP. Rolnicy, którzy będą chcieli uzyskać informacje o swoich sprawach, a ich wizyta w naszych placówkach nie jest konieczna, mogą otrzymać je telefonicznie, po dokonaniu weryfikacji tożsamości.
Rolników, którzy zdecydują się na wizytę biurach powiatowych czy oddziałach regionalnych ARiMR, prosimy o stosowanie się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Należy przede wszystkim zachowywać dystans społeczny, przestrzegać liczby osób znajdujących się w pomieszczeniu, stosować się do oznaczeń umieszczonych w naszych placówkach, a także bezwzględnie używać maseczek zakrywających usta i nos. Prosimy również o korzystanie ze środków dezynfekujących oraz stosowanie się do poleceń pracowników ARiMR.
Zapewniamy jednocześnie, że Agencja kontynuowała będzie pomoc techniczną przy wypełnianiu e-wniosków o przyznanie dopłat bezpośrednich za 2021 r. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania na konkretny termin i godzinę, tak aby ograniczyć liczbę osób przebywających w tym samym czasie w jednym miejscu. Przypominamy, że wnioski o dopłaty bezpośrednie od tego roku można składać jedynie za pośrednictwem aplikacji internetowej eWniosekPlus.
Aktualne informacje o funkcjonowaniu naszych placówek będą publikowane na portalu internetowym ARiMR oraz w mediach społecznościowych Agencji.
Urząd Gminy Kluczewsko
ul. Spółdzielcza 12
29-120 Kluczewsko
woj. świetokrzyskie
telefon (44) 781-42-46
(44) 781-42-44
faks (44) 781-42-24
email ug@kluczewsko.gmina.pl
Godziny pracy:
poniedziałek: od 7:00 do 16:00
od poniedziałku do czwartku
w godz. od 7:00 do 15:00
piątek: od 7:00 do 14:00
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
- Wójt Gminy: w każdy poniedziałek
od 1000 do 1600,
- Przewodniczący Rady Gminy: w piątki
od 800 do 1000,
- Sekretarz: codziennie w godzinach
pracy Urzędu Gminy,
- Kierownicy Referatów i pracownicy na samodzielnych stanowiskach codziennie
w godzinach pracy Urzędu Gminy.