Gmina Kluczewsko podpisała umowę na zadanie pod nazwą „Usuwanie azbest i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kluczewsko”, które realizowane na terenie gminy. Program współfinansowany jest przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, Starostwo Powiatowe we Włoszczowie oraz Gminę Kluczewsko. Założony cel to oczyszczenie terenu Gminy Kluczewsko z wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem usuwania azbestu.
W ramach zadania przewidywany jest załadunek, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest zdemontowany z obiektów budowlanych znajdujących się na terenie nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Kluczewsko
Łączna ilość płyt azbestowo-cementowych, które planowane są do usunięcia i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania wyniosła 75,00Mg azbestu.
Łączna wartość projektu to 30 000,00 zł. z czego dofinansowanie z WFOŚiGW 15 000,00zł, ze Starostwa Powiatowego 4 500.00zł a wkład własny gminy to 10 500,00zł.
Urząd Gminy Kluczewsko
ul. Spółdzielcza 12
29-120 Kluczewsko
woj. świetokrzyskie
telefon (44) 781-42-46
(44) 781-42-44
faks (44) 781-42-24
email ug@kluczewsko.gmina.pl
Godziny pracy:
poniedziałek: od 7:00 do 16:00
od poniedziałku do czwartku
w godz. od 7:00 do 15:00
piątek: od 7:00 do 14:00
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
- Wójt Gminy: w każdy poniedziałek
od 1000 do 1600,
- Przewodniczący Rady Gminy: w piątki
od 800 do 1000,
- Sekretarz: codziennie w godzinach
pracy Urzędu Gminy,
- Kierownicy Referatów i pracownicy na samodzielnych stanowiskach codziennie
w godzinach pracy Urzędu Gminy.